شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان

قسمتی از متن پایان نامه :

2 اهداف نظام بازاریابی

 

 

4-1-2 مشتری

در فرهنگ مدیریت مشتری مهمترین عامل در هدف گذاری فعالیت و کوشش بهبود کیفیت می باشد . به بیانی ساده مشتری شخصی می باشد که کالا و خدمات یک سازمان را خریداری می کند .

 

یا به تعبیری دیگر :

مشتری کسی می باشد که انجام معامله داد و ستدی را در یک محیط رقابتی به عهده دارد و در حالت تعاملی چیزی را می دهد و چیزی را می گیرد .

مشتریان به دو گروه تقسیم می شوند :

درون سازمانی

برون سازمانی

1-4-1-2 درون سازمانی

کارکنان سازمان هستند که دریافت کنندگان فرآورده ها و خدمات دیگر افراد سازمانی  اند

2-4-1-2 برون سازمانی

فردی می باشد که در خارج از سازمان می باشد و محصولات یا خدمات نهایی سازمان را خریداری می کند . مشتری برون سازمانی در واقع محور هدف گذاری برنامه های بهبود کیفیت می باشد و کوشش اصلی سازمان در تامین نیازهای این نوع مشتریها می باشد . از سوی دیگر تامین نیازهای مشتریان برون سازمانی و جلب رضایت آنها بستگی تام به نحوه کار و فعالیت های مشتریان درون سازمانی دارد .

5-1-2    ملاک محاسبه ارزشهای خدمات ارائه شده پست ، از نظر مشتریان

       نرخ

       کمیت

       کیفیت

       راحتی و آسایش

       قابلیت اعتماد

   طرفداری و پشتیبانی های بعدی از خدمات

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

1-مطالعه ارتباط میان شاخص های مدیریت الکترونیک ارتباط بامشتریان وکیفیت روابط الکترونیک در شعب بانک سامان

2-اندازه وسطح شاخص های کیفیت روابط الکترونیک بامشتری در شعب بانک سامان

3-به دست آوردن راهکارهایی جهت بهبود عملکرد سیستم ارتباط با مشتریان در بانک سامان

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM  مطالعه موردی شعب بانک سامان شهر تهران برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان  با فرمت ورد